piątek, 1 grudnia 2017

wymiana tagowa - pary


Kochani, mamy już wyniki losowania w naszej wymiance tagowej.
Maszyna losująca zadziałała prawidłowo :)


Szczęśliwe pary to:
9. Made by Aluu & 11. Mafalda&Mouse
10. Elena DT &15. Joanna/Aluna
5. Jagoda & 13. Chimera
19. Ania DT & 20. ScrapGonkowa
12. Rudzia-Bianca & 18. Barbetka
7. Aneta & 6. Ania
3. Justyna DT& 17. Hania DT
1. Agnieszka DT & 4. Dobrosława DT
8. Dagmara DT & 16. KartkoweLove
14. Karto_flana & 2. Beata DT

Teraz najfajniejsza część zabawy ;-) 
Kontaktujemy się ze sobą w parach, wymieniamy adresami i zabieramy do tworzenia cudnego taga
(albo go dopieszczamy, bo pewnie powstało już wiele wspaniałych prac ;-)
Wykonane prace fotografujemy (razem z niespodzianką) a zdjęcia przesyłamy na adres towarzystwodobrejzabawy@gmail.com
Udajemy się grzecznie na pocztę i ... nasza praca wędruje do koleżanki - przypominamy tylko aby nadać listem poleconym ;)
Pamiętajcie, aby nie publikować swoich/otrzymanych prac przed 16 grudnia.
I jeszcze mała prośba, zostawcie w komentarzach pod tym postem swoje adresy mailowe, ułatwi to nam wzajemny kontakt :)
Cały regulamin zabawy znajdziecie w tym poście.

Pozdrawiam
Ania_M 


17 komentarzy:

  1. Beata DT: sercemzdobione@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna/Aluna - joangor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Алуна, жду письмо по электронной почте! Очень рада нашему знакомству)
      С теплом, Елена

      Usuń
  3. Mafalda&Mouse : mafaldamade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 19. Ania_M DT: pracowniaani@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 18. Barbetka barbetka42@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja parowa koleżanka nie zapomniała, że zgłosiła się do zabawy...

      Usuń
  7. 16. KartkoweLove annamichalska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja koleżanka chyba tu nie zagląda i zapomniała o wymiance ;/

      Usuń
  8. Fajnie! Świetna ta zabawa. Już się biorę za kompletowanie wyprawki.W razie czego namiary do mnie: garden2@op.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. 13. Chimera: fabrykachimer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagoda - jagodaszczesna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tag cudny z przydasiami od Barbetki dziś przyleciał do mnie :) mam nadzieję, że mój dotrze jutro i sprawi Barbetce tyle frajdy co mnie jej paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń