wtorek, 13 lutego 2018

Mediowe serce na warsztacie.


Walentynki tuż tuż i nasze wyzwanie Sercowe trwa . Jedną z inspiracji naszego DT jest moje mediowe serce ze sklejki, którego tajniki zrobienia chciałabym Wam dzisiaj przybliżyć

Zakupiłam dwa serca różnej wielkości .


Jako miłośniczka wszelkich faktur nałożyłam pastę z pumeksem, co dało mi fajną strukturę.
Na wybranych miejscach posypałam kamyczki i mikrogranulki , przyklejając je na gel medium.
.

Jeśli mogę to używam rzeczy z odzysku i aby uzyskać efekt 3D 
naklejam mniejsze serce na piórka do blejtramów.


Podkładem jest biała farba , może  być akrylowa lub białe gesso.



Mgiełki to jedno z moich ulubionych mediów, więc  nie mogło ich zabraknąć.



Wolę bardziej stonowane kolory, więc po wyschnięciu wytapowałam białą farbą .
Nakleiłam kwiaty, napis oraz inne dopełniające całość dodatki.
Na końcu pochlapałam splashami dla przełamania koloru.




I serce gotowe. 


Mam nadzieję, że po zobaczeniu tego tutorialu, pokazane przeze mnie  media
  nie będą dla Was tajemnicą.
Pozdrawiam


3 komentarze: