niedziela, 18 lutego 2018

Gościnna projektantka Ania

Dzień dobry kochani :)
Cieszymy się ogromnie, że nasze zaproszenia przyjmują zdolne i przemiłe osoby. Dzisiaj swoją pracę, specjalnie dla Towarzystwa Dobrej Zabawy, przygotowała Ania, autorka najlepszego liftu prezentowanego w grudniu. Proszę poznajcie ją bliżej :) 


Witam!
Mam na imię Ania. Tworzę jako Ania and quilling, ponieważ moja przygoda z papierem zaczęła się od zwijania cienkich pasków papieru. Bardzo długo żyłam w przekonaniu, że nie mam żadnych zdolności manualnych, ale „potrzeba matką wynalazków”… Do rękodzieła zmotywowały mnie okazjonalne kiermasze organizowane w szkole, w której pracuję. I wpadłam. Scrapbooking jest dla mnie odskocznią i totalnie mnie odstresowuje. Cały czas poszukuję, ale najczęściej robię warstwowe kartki z kwiatami, czasem też mediuję. Moje prace można znaleźć na fanpage’u https://www.facebook.com/quillingani/
Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie do gościnnego wystąpienia na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam iście wiosenną kartkę ślubną, na którą sfrunęły motyle. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów. A Wam?

Przesyłam serdeczności, Ania






Dziękujemy Ci Aniu za tą niesamowitą inspirację. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz weźmiesz udział w naszych zabawach i wyzwaniach :)
Serdecznie pozdrawiamy naszych gości i odwiedzających oraz, jak zwykle, zapraszamy do trwających wyzwań :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zaproszenie, jest mi niezmiernie miło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i gratuluję zarówno wygranej jak i występu, miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń