piątek, 17 listopada 2017

Bożonarodzeniowe inspiracje czyli kartkowy DIY

Witam cieplutko
W szarzyźnie listopadowego dnia przyszła pora na tworzenie bożonarodzeniowych kartek.
Więc i ja weszłam w krainę niekończącego się śniegu i brokatu, poisecjowych piękności
i wszędobylskich choinek.
Wierzę, że i Wy wciągnęłyście się w ten klimat i szukacie inspiracji.
  Jedną z nich chciałabym dzisiaj Wam pokazać,
a dla osób rozpoczynających swoją przygodę z  cardmakingiem
i nie tylko przygotowałam krótki DIY.


Na początku przygotowujemy bazę i dodatkowo kwadrat w wymiarze kartki , u mnie 13,5x13,5 cm.
Kartkę, która będzie podstawą i łącznikiem bazy bigujemy i zaginamy.




Kolejną czynnością będzie przygotowanie samej bazy. 
Podklejamy papier i wycinamy koło w środku.


Teraz nadszedł czas na wklejenie łącznika. pamiętajcie, żeby najpierw podkleić tylne skrzydełko,
a na następne  naklejamy papier imitujący górki. 
 Na  tylną ściankę papier ozdobny. 




W tym samym czasie wklejamy do wnętrza naszej kartki papier i życzenia, grafikę 
lub okolicznościowy scrapek.


Teraz nie pozostało mi nic innego jak zacząć ozdabiać przód. 
Zaczęłam od choinek, potem przyszły gałązki,  foamiranowe pojsecje i całości dopełniły gwiazdki.



Z rozpędu zrobiłam i kolejną, tym razem z wklejonymi życzeniami świątecznymi.



Mam nadzieję, że moja namiotowa kartka będzie dla Was 
i dla czytelników Kwiatu Dolnośląskiego, gdzie również inspiruję tą kartką, 
pomysłem  do tworzenia świątecznych wspaniałości.

Pozdrawiam cieplutko
















3 komentarze: