poniedziałek, 31 grudnia 2018

W dekupażowym świecie - #11 Daria Kubica

Tik tak.. tik tak... to już ostatnie chwile tego roku... kreacje gotowe? smokingi odświeżone?
Zabawa się szykuje na bank ;) różna różnista ale jakoś MUSICIE spędzić ten wyjątkowy dzień
w roku ;) również i w moim cyklu czas tyka... co miesiąc nowa postać prezentuje swoje
rękodzieło... i tak z końcem roku laureatka konkursu "Pastelowe Love" :)

Poznajcie Darię :) utalentowaną młodą dziewczyną, której dominującym stylem jest
klasyczny decoupage... szukajcie jej w sieci na www.darias-bastelwelt.de


  1. Jak zaczęła się Twoja pasja?
Zawsze gdzieś miałam zdolności manualne. Już w szkole rysowałam, robiłam na drutach, bądź haftowałam. Później praca, rodzina i człowiek trochę zgubił ten czas dla siebie. Próbowałam też robić kartki, ale jednak to nie było to co mnie do końca wciągnęło. Był brak czasu i pieniędzy na hobby, a decoupage do tanich nie należy zwłaszcza jak człowiek się rozwija. Kilka lat temu byłam z mężem na targach rękodzielniczych i coś napomknęłam, że zawsze chciałam spróbować decoupagu. I stwierdził to czemu nie ? Kup co Ci potrzebne :) i tak były pierwsze serwetki, jakiś klej i wystartowałam. Podglądałam w internecie prace zdolnych dziewczyn i tutoriale. Udało mi się pojechać na warsztaty do Asket i zrobić całą szkołę u niej. Dużo się nauczyłam i cały czas doskonalić warsztat.



  1. Czym inspirujesz się tworząc swoje prace?
Chyba wszystkim co mnie otacza, kolory, faktury, ale i też ciekawe kształty przedmiotów. Często na pchlich targach kupuje stare rzeczy, które można przerobić.  Czasem jest tak że masz serwetkę bądź papier i wiesz od razu co chcesz z tym zrobić. 



  1. Jakiego rodzaju styl preferujesz w swoim rękodziele?
 Z tym to jest ciężko, bo chyba cały czas szukam stylu. Robię na prawdę różne prace, ale chyba najbardziej kocham klasyczny decoupage, gdzie trzeba wyciąć papier, ułożyć kompozycję, zrobić cieniowania i domalowania. 



4. Czy jest jakaś dziedzina rękodzieła, plastyki, sztuki, której nie próbowałaś, ale masz ochotę spróbować? 

Myślę, że nie... Ponieważ odnalazłam się w decoupagu i daje mi to wiele satysfakcji. Czasem próbuje mixmediów, ale z różnym skutkiem. Moim drugim hobby jest haft krzyżykowy, ale robię głównie dla siebie prace. 



  1. Jak dużo czasu starasz się poświęcać na swoje hobby?
Mam to szczęście, że pomagam w prowadzeniu firmy mężowi i pracuje w domu. Do tego mam warsztat w którym mogę spędzać każdą wolną chwilę. 



  1. Czy tworzysz dużo prac do świątecznej ozdoby swojego domu? Co to jest?
 Zdarza mi się robić rzeczy do domu, świąteczne też. Ostatnie 2 lata robiłam bombki żeby choinka była tylko w moich ozdobach. Ale też powstała gwiazda która stoi przed domem w święta. Oczywiście świeczniki świąteczne, które ozdabiają nie tylko mój dom.




  1. Czy lubisz uczestniczyć w wyzwaniach lub innych kreatywnych zabawach organizowanych na blogach? 
Tak, bo to pokazuje jak różne spojrzenie może być na dany temat, aczkolwiek trzeba troszkę z dystansem podchodzić do takich wyzwań. Czasem trudno trafić w gust głosujących. To ma być zabawa i tak do tego podchodzę. Oczywiście wygrane cieszą :)



  1. Jesteś laureatką jednego z wyzwań w grupie Decoupage.pl… opowiedz proszę jak powstała wygrana praca…
Pastelowe kolory są tak śliczne,że jak tylko znalazłam serwetkę to wiedziałam że musi być na pudełku, do tego trochę podmalowałam i wyszło na tyle że się spodobało innym.



  1. Jakimi innymi osiągnięciami chciałabyś się pochwalić?
W decoupagu udało mi się wygrać konkurs Pastelowe Love i drugi ozdabiając dynię, oraz zając 2 miejsce w konkursie Ptasie Trele. 



  1. Podzielisz się planami na nadchodzący Nowy Rok?
Nie mam dalekosiężnych planów, staram się rozwijać wprowadzając nowe preparaty i techniki. Podjęłam też współpracę i dostałam się do DesignTeam CraftArt. Więc będzie pracowity rok. 





Dario dziękuję za Twoją uroczą prezentację... prace są cudne :) życzę Ci spełnienia marzeń 
i dalszego rozwoju zwłaszcza w nowym DT :)


A Wam Kochani czytelnicy pięknego Nowego Roku :) 
dużo szczęścia i wszelkiej pomyślności 
oraz cudnej zabawy w naszym towarzystwie... 
Towarzystwie Dobrej Zabawy :)


pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz