piątek, 4 maja 2018

Inspiracja Dagmary: Pamiątka Pierwszej Komunii Hani

Witajcie w tę piękną majówkę!
Przyznaję, że czas płynie mi tak błogo i leniwie, że zupełnie przegapiłam 3 maja i mój czas na spotkanie z Wami. Gapa ja! Spieszę zatem naprawić to faux pas i przedstawiam Wam... tak, nie mylicie się: jeszcze jeden exploding box.

Jesteśmy w samym środku takiego momentu w roku, gdy w sklepach robi się biało od pamiątek komunijnych, bombonierek i kwiatków. No i dobrze, w końcu biel to symbol czystości dzieciaków, przystępujących do sakramentu. Ale czy... nie można ciut inaczej?



Do swojego pudełka wykorzystałam papier Galerii Papieru z kolekcji Wiek niewinności oraz kwietniowy Celebrations od UHK Gallery. Według mnie wyszło... radośnie i niewinnie. I o taki właśnie efekt mi chodziło, bo gdy myślę o Hani, widzę dziewczynkę pełną energii, ze słońcem na policzkach i wieloma pomysłami w głowie. Nadal jest elegancko i zachowałam obowiązkowe moim zdaniem motywy Hostii i gronowych kiści, ale całość nie wydaje mi się ani przesłodzona, ani pompatyczna.
A jakie są Wasze odczucia?


Bardzo cieszę się również z tego, że udało mi się wkomponować obok księgi w centralnej kompozycji kilka stokrotek, które ostatnio namiętnie tworzę przy pomocy malutkiego dziurkacza DP Craft. Zakochałam się zarówno w samym procesie ich klejenia, jak i w końcowym wyglądzie kwiatuszków. Serdecznie polecam spróbować!

A tymczasem żegnam się z Wami i idę zakosztować majowego słoneczka.
Jak zwykle czekam na Wasze uwagi, komentarze i inspiracje - chętnie zobaczę wszystkie komunijne boxy, które wyszły spod Waszych zdolnych rąk!


1 komentarz:

  1. Очень нежная работа, мне нравятся такие коробки, но вот пока сама не делала. Надеюсь, что скоро и меня посетит такое вдохновение!)) С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń