czwartek, 18 stycznia 2018

Gościnna projektantka Marlena vel stylowa 88 :)

Dzień dobry :)

Dzisiaj gościmy zwyciężczynię liftu listopadowego. Cieszymy się ogromnie, że zechciała stworzyć wyjątkową pracę specjalnie dla Towarzystwa Dobrej Zabawy :) Ale za nim ją zobaczycie, przeczytajcie co Marlena pisze o sobie.


Nazywam się Marlena Hojda-Łuczka, w świecie scrapowym tworzę pod pseudonimem Stylowa88. Tworzeniem zajmuję się od zawsze, ale scrapowaniem i decoupage od prawie dwóch lat. Na co dzień pracuję w biurze rachunkowym, więc scrapbooking jest moim wytchnieniem i pasją samą w sobie, staram się wykorzystać każdą wolną chwilę na tworzenie, co nie zawsze idzie w parze z obiadami dla męża ;) który wspiera moją pasję. Moje prace można zobaczyć na moim blogu scrap-artki.blogspot.com oraz fanpage'u https://www.facebook.com/scrapartki/
Moim ulubionym stylem jest Shabby Chic, choć często staram się eksperymentować z mediami, formami, kształtami prac i różnymi technikami. Lubię formy przestrzenne i staram się realizować pomysły, które wpadają mi do głowy oraz te, które gdzieś podpatrzyłam.
Cieszę się, że mogę Was inspirować jako gościnna projektantka na blogu TDZ.
Dziś przygotowałam dla Was kolorową i bardzo kwiecistą kartkę dla nowozeńców :)

Pozdrawiam serdecznie Marlena.







Bardzo dziękujemy, że przyjęłaś nasze zaproszenie i mamy nadzieję, że nadal będziesz zgłaszała swoje piękne prace do naszych wyzwań.

A ja pozdrawiam Wszystkich naszych miłych gości w imieniu DT Towarzystwa Dobrej Zabawy i zapraszam do bieżącego liftowania => TU :)

2 komentarze:

  1. Марлена, очень приятно познакомится ближе. Ваши работы яркие, выразительные и интересные. Ждем вас чаще в нашем блоге. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо, я очень доволен, и я собираюсь посмотреть здесь :)

      Usuń