wtorek, 30 maja 2017

Szuflada pełna wspomnień

Witajcie Kochani :)

Tym postem witam się z Wami i zapraszam do obserwacji moich inspiracji dla Was :)
Nazywam sie Beata i jestem... decuholiczką ;) - tak powinien zaczynać się każdy mój
wpis, bo faktycznie decoupage to moja wielka pasja, miłość, relaks, spełnienie... ;) - oczywiście
tylko w wolnych chwilach, nie przerywanych krzykiem: "mamoooooooo!!!" ;)

Dziś chcę Wam pokazać moją najnowszą szufladkę... Szufladkę na wspomnienia, listy
miłosne, skarby lub biżuterię :) - pełna dowolność ;)
Do jej stworzenia użyłam m.in. papieru ryżowego, farby kredowej i mnóstwa matowego lakieru.
Nóżki, uchwycik i mały dodatek w postaci aparatu to "przydasie", które namiętnie znajduję
w sieci i jeszcze bardziej skrzętnie kolekcjonuję ;)

Zachęcam Was do stworzenia liftu tej nietypowej pracy :) Podejmiecie wyzwanie?
Pamiętajcie aby tematem przewodnim były listy :) powodzenia :)
Wyzwanie kończymy 30 czerwca :)




Pozdrawiam :) Beata

2 komentarze:

  1. Szufladki - Twoja miłość, której ziarenka rozsiewasz - a u mnie padły na podatny grunt hahaha - za co zresztą bardzo dziękuję <3 Szufladka piękna i romantyczna. Ja schowałabym w niej miłosne listy, które kiedyś spaliłam... ;)
    I jeszcze jeden konkret - do kiedy trwa wyzwanie?

    OdpowiedzUsuń