piątek, 5 maja 2017

Poznajcie skład DT Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

Witamy wszystkich bardzo serdecznie :) Dzisiaj mamy ogromną radość i zaszczyt przedstawić nowe koleżanki, które inspirować będą w Towarzystwie Dobrej Zabawy. Powitajcie gorąco Anię, Dobrosławę i Magdę, a także nasze gościnne projektantki: Beatę, tworzącą w technice decoupage i Elenę, mieszkającą w Rosji, która będzie nas wspierać w liftach. Dziękujemy wszystkim kandydatom za zgłoszenia. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Waszej twórczości. Mamy nadzieję, że już wkrótce zobaczymy Wasze prace w naszych wyzwaniach.

A teraz przedstawiamy:




Na co dzień aktywna zawodowo, pełnoetatowa mama dwojga nastolatków. Analityczny umysł z artystyczną duszą. Tworzę głównie kartki i exploding boxy, często sama wykonuję do nich kwiaty. Dlaczego to robię? Bo lubię, bo sprawia mi to ogromną frajdę i mam nadzieję, że tą pasją będę się z Wami dzielić w tym doborowym Towarzystwie :)




Witam serdecznie
Nazywam się Dobrosława Horbacz, mieszkam we Wrocławiu i należę do osób kreatywnych, pozytywnie zakręconych na punkcie swojej pasji. Pasja to oczywiście szeroko pojęte rękodzieło, w którym tworzę od kilku dobrych lat. Na początku zajęłam się typowym kartkowaniem, które rozwijałam biorąc udział w wielu warsztatach.  Tworzę w różnych technikach, począwszy od Scrapbookingu, poprzez Quilling, Iris folding. Kolejnym krokiem było spróbowanie mediów i tu wszelkie psikanie, mazanie, i tworzenie różnych efektów sprawiało mi wiele frajdy. W końcu dorosłam do formy Art Jouralu, którego tworzenie to możliwość wyrażenia samej siebie. Ostatnia pasją jest tworzenie na blejtramie, gdzie praca z mediami i foamiranem dają fantastyczne efekty.


Witam serdecznie. Mam na imię Magda i od kilku lat prowadzę bloga pod nazwą decoartm, tak również się podpisuje w "papierowym świecie". Jestem mamą dwójki maluszków, żoną. Bardzo lubię wykonywać papierowe pamiątki: pudełka, albumy, scrapy oraz kartki, które są moją ulubioną formą. Jeżeli chodzi o technikę to nie mam ulubionego czy tzw. swojego stylu, każda praca jest inna. Zazwyczaj tworzę pod wpływem chwili, nastroju czy potrzeby ;). Zapraszam do mojego papierowego miejsca decoartm.blogspot.com oraz www.facebook.com/decoartmagda/. Jest mi niezmiernie miło, ze dołączyłam do tak fantastycznego zespołu i będę współtworzyć blog TDZ.




Nazywam się Beata a moim miejscem w sieci jest blog SercemZdobione.pl :) Swoją twórczą energię pożytkuję głównie na pracę z drewnem, które ozdabiam techniką decoupage. Do mojego hobby nakłonił mnie mój osobisty mąż, który szukając techniki przenoszenia zdjęć na drewno natknął się na całe mnóstwo tutoriali z decu. Natchnął mnie i... tak zostało ;) Teraz, pomimo jego obiekcji, że spędzam w pracowni całe mnóstwo wolnego czasu, przeglądam, przymierzam, dopasowuję, maluję, szlifuję, kleję... jednym słowem tworzę całymi popołudniami. Decoupage, a zwłaszcza szufladki, to moje wytchnienie, radość tworzenia i chwile tylko z moimi myślami. Prywatnie jestem mamą cudownej pary urwisów obu płci ;), żoną człowieka z mnóstwem pomysłów oraz założycielką łódzkiej grupy decoupage "sŁodziaki".


Nazywam się Elena, mam 51 lat. Kiedy zamieszkałam w Petersburgu, zaczęłam interesować się scrapbookingiem i trwa to już 7 lat. Mam dorosłą córkę Marię, która jest piosenkarką. Z wykształcenia jestem nauczycielką. Przez 15 lat pracowałam w przedszkolu, a ostatnie 20 lat jako specjalista ds. personelu i jako księgowa w firmie budowlanej. A ponieważ moja praca zawodowa nie jest twórcza, scrapbooking fascynuje mnie tak bardzo. Uwielbiam w nim to, że integruje wielu ludzi z różnych krajów i kontynentów. Ponadto łączy w sobie wiele rodzajów sztuki: malarstwo i rysunek, modelarstwo i dziewiarstwo, hafciarstwo i wiele, wiele innych. Najczęściej wykonuję kartki, ale czasami robię albumy, ozdabiam różne przedmioty. Bardzo lubię pracować z papierami o delikatnej, romantycznej kolorystyce, z elementami do wycięcia. Swoje hobby godzę z pracą zawodową i życiem rodzinnym. A co najważniejsze, moje hobby mnie nie nudzi. Prowadzę bloga „Otwarta Dusza”, na który serdecznie zapraszam

Oprócz naszych nowych koleżanek w Towarzystwie Dobrej Zabawy inspirować będą jak zwykle:





Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Zacny zespół! Życzę wszystkim udanej zabawy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle kreatywnych osóbek w jednym miejscu! Świetnie, życzę wspaniałej zabawy, będę tutaj zaglądać. Pozdrawiam cieplutko cały zespół :)

    OdpowiedzUsuń