niedziela, 13 grudnia 2020

Lift pracy Magdy

Hej, witajcie :)

Dziś, wspólnie z dziewczynami z DT
chciałam Was zaprosić na lift mojej pracy. 

Do zabawy wybrałyśmy kartkę w męskim klimacie,
ale przygotowałyśmy dla Was inspiracje, zarówno kwatowe, jak i świąteczne,
więc wierzymy w Waszą kreatywność <3. 

Oto praca do liftu


A tak dziewczyny z DT widzą moją pracę:

Agnieszka
przygotowała cudowną świąteczną kartkę,
z przeuroczym stemplem ostrokrzewu.
Wprowadziła tym samym magiczny klimat świąt.



Elena
zrobiła przepiękną kwiatową kartkę,
z nutką zimy, umieszczając na niej śnieżynki i roślinny akcent,
w postaci czerwonych, oszronionych kulek.
 

 

 
Ja też zrobiłam swój własny lift :)
 i także powstała kartka w świątecznym klimacie...





Zasady:
1. Na wyzwanie możecie zgłosić dwie, wcześniej niepublikowane prace.
2. Pracę zgłaszacie przez narzędzie Inlinkz, tzw. „żabę”, na dole posta. Pamiętajcie, żeby wprowadzić tam link, który zaprowadzi nas bezpośrednio do zgłaszanej pracy, a nie całego bloga, galerii, bądź Facebooka.
3.  Zgłoszenia w komentarzach nie będą brane pod uwagę 
4. Prosimy o zamieszczenie informacji o naszym wyzwaniu poprzez wklejenie podlinkowanego banerka w poście lub na pasku bocznym bloga (galerii, Facebooka).
 
 
 
 



 
5. Zgłaszając pracę do wyzwania jednocześnie wyrażasz zgodę na jej publikację w ramach naszego bloga, a także na zamieszczenie w informacji na Facebooku, jeśli otrzyma ona wyróżnienie. 
6. Wyzwanie trwa do 1 stycznia 2021r.
Pełny regulamin znajduje się tutaj  
 
 
Miłego tworzenia :)
 


 
 
 
 
 

2 komentarze: