niedziela, 17 maja 2020

Gość Towarzystwa Dobrej Zabawy - Karina vel Gibonik

Dzień dobry :) 
Dzisiaj specjalny post, bo nasze zaproszenie do przedstawienia swojej twórczości przyjęła Karina. W ostatnim wyzwaniu zdobyła wyróżnienie za swój niezwykły i oryginalny junk journal. Bardzo cieszymy się, że zechciałaś u nas zagościć i pokazać skrawek swojego świata :) 
A teraz zapraszam do poczytania tego co pisze o sobie Karina i obejrzenia wybranych przez nią kilku prac.

"Witam! Miło mi gościć na blogu TDZ :) Mam na imię Karina, w świecie wirtualno-craftowym bardziej znana jako Gibonik. Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się kilkanaście lat temu od decoupage, a że jestem ciągłym poszukiwaczem, tak parę lat temu natknęłam się na mixed media i wsiąkłam na dobre ;p Bardzo lubię też pracę z samym papierem, nie tylko scrapbookingowym, ale też starymi stronami książek, zeszytów, papierem pakowym, kalką itp.
Głównie odnajduję się w tworzeniu junk journali, kart atc, art journali i albumów, czasem tez coś zalteruję ;) Wszelkie moje twory kręcą się wokół stylu vintage, steampunk, industrial, shabby chic. Inspiracje czerpię z przyrody, muzyki, książek, cytatów, emocji...
Chętnie ugoszczę każdego na moim blogu www.wiecznajesien.blogspot.com lub jeśli ktoś woli szybko i na temat:
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę oceanu kreatywności ;)"








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz