sobota, 30 listopada 2019

W dekupażowym świecie #17 - Katarzyna Kroszczyńska

Witajcie :)

koniec miesiąca a więc kolejna odsłona mojego cyklu.
Kolejna laureatka konkursu decoupage, która uważa się za "mrocznego" twórcę choć
jej prace wcale na to nie wskazują ;)
Poznajcie Katarzynę Kroszczyńską której dzieła możecie podziwiać -> TU


1. Jak zaczęła się Twoja pasja?
Moja przygoda ze sztuką zaczęła się w listopadzie 2017 roku od malowania witraży na szklę . Kupiłam sobie pierwszy zestaw farb do szkła i konturówki . Widząc moje postępy znajoma namówiła mnie na decoupage , mówi do mnie:”SPRÓBUJ!” więc spróbowałam. Oczywiście pierwsze prace z serwetką były porażką ale koleżanki jednej z grup pokierowały mną , pokazały jakie błędy popełniłam i od czego mam zacząć. Z każdą pracą wychodziło mi coraz lepiej. Więc podniosłam sobie poprzeczkę,spróbowałam swoich sił w mixmediach. Bardzo mi się to spodobało, praca z woskami i różnymi przedmiotami , które ma się pod nosem sprawia ogromną radość. Uwielbiam wyzwania i za każdym razem podnoszę sobie poprzeczkę .




2. Czym inspirujesz się tworząc swoje prace?
Inspirują mnie mroczne klimaty, czyli czaszki, nawet pracę na Walentynki stworzyłam inna od wszystkich , praca pt. „Miłość aż po grób” ( za tą pracę dostałam wyróżnienie ) i w tym się czuję najlepiej choć ciągnie mnie na jasną stronę mocy hihih. Lubię się wyróżniać ale jeśli jest określony temat to stworzę taką pracę .



3. Jakiego rodzaju styl preferujesz w swoim rękodziele?
Powiem tak, nie lubie trzymać się jednej techniki, sprawdzam się w wielu stylach od malowania na szkole, decu , mixmedia po scrapbooking . Nie mam swojego stylu to mnie nie kręci .



4. Czy jest jakaś dziedzina rękodzieła, plastyki, sztuki, której nie próbowałaś, ale masz ochotę spróbować?
Ostatnio zostałam namówiona do sprawdzenia siebie w scrapbookingu , zamówiłam masę papierów i będę się tego uczyć stworzyłam ostatnio dwie takie prace , jak to mówią „ pierwsze koty za płoty” . Tak jak już wcześniej pisałam uwielbiam się sprawdzać w różnych technikach :-) . Mam wspaniałe grono zaufanych osób , które doradzi mi od czego mam zacząć swoje prace robione w tej technice , w jaki sposób układać kompozycję , które znają moje możliwości i wiedzą ,że sobie z tym poradzę. Lubię się uczyć różnych technik, chciałabym spróbować swoich sił w Pouringu




5. Jak dużo czasu starasz się poświęcać na swoje hobby?
Dziennie to tak po 5 godzin nawet czasem dłużej, w przypadku gdy wykonuję pracę na konkurs a doba jest za krótka .



6. Czy robótkowanie zabierasz ze sobą wyjeżdżając na wakacje?
Chciałabym zabierać swoje robótki na wakacje no ale to jest czas na regenerację, na spędzanie czasu z rodziną i zabawą z dziećmi , gdzie w ciągu roku za bardzo czasu na to nie mamy,na korzystanie z inspiracji natury, wtedy po powrocie tworzę prace związane z latem , z morzem , naturą.



7. Czy lubisz uczestniczyć w wyzwaniach lub innych kreatywnych zabawach organizowanych na blogach? 
Oczywiście, jak najbardziej uwielbiam wyzwania konkursy , wtedy mogę sprawdzić swoje umiejętności i czy dam radę wykonać taką pracę . Ostanio na jednej z grup było expresowe wyzwanie stworzenie ATC . Powiem, szczerze nigdy tego nie robiła ale jednak stworzyłam kolekcję siedmiu kart i jak zwykle tytuł musiał być podchwytliwy . Nazwałam tą kolekcję „ Nadeszła Twoja godzina” . Skąd ten pomysł ? Mój małżonek dość długo był przeziębiony a wiadomo jak to mężczyźni znoszą przeziębienie, było tak mierzy sobie temperaturę jest 36,9 stopni ja zaczynam się śmiać i mówię do niego niskim tonem – NADESZŁA TWOJA GODZINA hihih miałam ubaw wtedy. Wracając do tematu , konkursy , wyzwania kocham ! Biorę udział prawie w każdym konkursie . Ostatnio często się zdarza ,że zajmuję podium w konkursach a to bardzo mnie cieszy ponieważ ktoś widzi moje postępy w pracy i docenia to co wykonałam .



8. Jesteś laureatką jednego z wyzwań w grupie Decoupage.pl… opowiedz proszę jak powstała wygrana praca…
Praca powstała spontanicznie, bez pośpiechu a najlepsze w tym wszystkim jest to,że mi się przyśniła :-) . Zrobiłam ją identycznie jak we śnie . Temat bardzo mi się spodobał, adminki cudowne potrafią wpadać na cudowne pomysły i tematy konkursów są super. Zajęłam w tym konkursie II miejsce ,z czego jestem bardzo zadowolona i dumna z siebie. Klaudia Ujazdowska i Paulina Myślak najlepsze adminki na grupie DECOUPAGE PLSCRAP & MIXEDMEDIA.
Wielkie podziękowania dla Klaudii Ujazdowskiej. Jesteś wspaniałą , ciepłą i życzliwą osobą, zawsze mi doradzisz , podpowiesz . Dzękuję Ci ,a to nie ostatni konkurs na Twojej grupie w, którym biorę udział ! 



9. Jakimi innymi osiągnięciami chciałabyś się pochwalić?
Konkurs na Decoupage Pl nie jest jedynym , w którym brałam udział . Brała ostatnio udział w  konkursach na Greta art studio , gdzie zajęłam drugie miejsce w konkursie Hallowen, na grupie u Katarzyna Idaho czwarte miejsce , na „Scrapnki& tworki”-wykonałam atc, (Artist Trading Cards, skrótowo zwane ATC, to jedna z małych form w scrapbookingu ) bombka w innym stylu . Na blogu zagranicznym też biorę udział w konkursie . Nie boję się wyzwań ! Mogła bym jeszcze wiele grup wymienić ale nie chcę nikogo zanudzać :-) 




10. Podzielisz się planami na najbliższe miesiące?
Moje plany na najbliższe miesiące to udoskonalenie swoich możliwości i umiejętności w scrabookingu, praca na różnych materiałach.I mam taką cichą nadzieję ,że dostanę się do grupy DT , gdzie będę mogła inspirować innych swoimi pracami . Będąc samoukiem wiem jakie to ważne pokazywać jak można radzić sobie w meandrach rękodzieła.



Dziekuję bardzo za przeprowadzenie ze mną tego wywiadu.Jestem mile zaskoczona. Mam nadzieję ,że choć troszkę mnie poznaliście i moją twórczość . Na mojej stronie można oglądać prace,w które włożyłam dużo swojego serducha 

I my dziękujemy za te kilka słów od Ciebie :) powodzenia we wszystkich Twoich Planach Kasiu :)

Pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Piękne prace bo i Autorka bardzo zdolna ;) z wielką radością obserwuję Kasię i podziwiam jak pięknie się rozwija :) mocno jej kibicuję i wierzę w jeszcze niejeden artystyczny sukces! Dziękuję Kasia za ciepłe słowa, dobro powraca :) czekam na kolejne wspaniałe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana bardzo mocno te piękne słowa to miód na moje serducho. I to prawda dobro powraca. Planuję kolejne prace i nie zawiode cię 😘

      Usuń
  2. Wpadłam do Ciebie przypadkiem(ponoć ich nie ma) i oczarował mnie Twoje prace, faktycznie mroczne ale mnie sie podoba 😊a interpretacja walentynkowej pracy,, miłość po grób,, niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie się wyróżniać i inaczej interpretować temat 😂. A praca walentynkowa wyszła spontanicznie inaczej podeszłam do tematu. Dziękuję, że podobają Ci się moje prace ❤️

      Usuń