środa, 7 marca 2018

Inspiracja Dagmary: zaklinanie wiosny

Witajcie! Trochę mnie tu nie było - mea culpa! - ale zapewniam, że nie próżnowałam w tym czasie. Zgodnie z noworocznym postanowieniem szukałam dla siebie nowych elementów, które mogłabym wprowadzić do tworzonych prac. No i... oto przykład.
Dziś pokażę Wam exploding box, który w środku nie ma tortu, nie przechowuje pieniędzy, ale... przywołuje wiosnę kwiatowym koszem. A do tego we wzruszający sposób mówi "Dziękuję".


Pudełko było tworzone z myślą o wychowawczyni, która kończyła pracę w żłobku. Zawsze uśmiechnięta, ciepła i kreatywna zasługuje na piękne podziękowanie - i tu wkroczyłam ja z rewelacyjnymi wzorami papierów, kolorowymi kwiatami i wzruszającym cytatem.


Aby stworzyć ten koszyczek wykorzystałam szablon do robienia... papierowej filiżanki. Znaleziony na Pinterest (kopalnia pomysłów!) i dostosowany do moich potrzeb sprawdził się bardzo, bardzo dobrze w nowej roli.



Bardzo czekam na wiosnę choćby po to, by znów móc robić doświetlone zdjęcia... Zaklinam Cię, słonko i ładna pogodo!

Buziaki dla Was!

1 komentarz:

  1. Очень солнечная и весенняя коробка. Корзина с цветами просто очаровательна, да и вся композиция заслуживает внимания. Спасибо! С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń