niedziela, 3 grudnia 2017

Wyzwanie #24- Coś świątecznego- przypominajka

Witam cieplutko, a za oknem już ciemno więc proponuję trochę rozjaśnić nocny mrok adwentowym lampionem.
Przyznam się, że pierwszy raz pokusiłam się na zrobienie takiej dekoracji, a że moje dzieci już dorosłe, to moje lampiony znajdą swoje miejsce w Żłobku, w którym pracuję.


Wykorzystałam pastę strukturalną i brokat, który roziskrzył gałązki i sopelki.
Do tego 3D gwiazdka, która jest moim hitem tegorocznych świąt.



Czas przedświąteczny zobowiązał mnie także do zrobienia Grudniownika 
i mam tylko nadzieję, że znajdę czas na jego codzienne wypełnianie.



Zapraszam serdecznie wszystkich do wzięcia udziału w naszym świątecznym wyzwaniu.
Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Доброслава, фонари просто волшебные! Представляю удивление детей в вашем детском саду)) Счастливого нового года и веселого Рождества! С теплом, Елена

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń