czwartek, 21 września 2017

Wyzwanie #22 - DREWNO

Czy jesień i Wam daje się we znaki? Mamy nadzieję, że nowe wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy umili trochę tę ponurą atmosferę! Temat, który proponujemy we wrześniu jest niesamowicie uniwersalny i daje ogromne pole do popisu - a jest nim...

DREWNO


Nie narzucamy Wam interpretacji - możecie korzystać z drewnianych motywów, elementów dekoracyjnych lub wyciągnąć drewnianą bazę... a może macie jeszcze inne skojarzenia? Wszystkie pomysły będą mile widziane!
Na najlepszą pracę, wyłonioną w drodze głosowania w gronie naszego Design Teamu, czeka nagroda od sponsora, bon o wartości 50 zł, którym jest Eko-Deco - producent pięknych artykułów z tektury i drewna właśnie, baz albumowych, przedmiotów do dekorowania oraz wielu, wielu więcej.




Oto porcja inspiracji od naszej kreatywnej drużyny...

ozdobiła drewniane domki - co za klimat!


wykorzystała "drewniany" papier do stworzenia ślicznej kartki.



ozdobiła swoją romantyczną kartkę drewnianymi sercami.



a ja - Dagmara
zrobiłam świecznik z kieliszka, a motyw drewna umieściłam na jego podstawie.



Nie możemy się doczekać Waszych "drewnianych" prac! Na ich zgłaszanie macie czas przez trzy tygodnie, czyli do 11 października. Żabka czeka :)

Pozdrawiam w imieniu całego DT...


2 komentarze:

  1. Decoupage to zdecydowanie nie moja bajka jakoś mi nie wychodzi a domki wykonane przez Beatę super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję za miłe słowa i uznanie :) pozdrawiam

      Usuń