środa, 6 stycznia 2016

NOWOROCZNY BLOG HOP

Serdecznie wszystkich witamy w Nowym Roku!
Mamy nadzieję, że jesteście już wypoczęci po świątecznym zgiełku i sylwestrowych szaleństwach.
Postanowienia noworoczne pewnie też już powzięte :)
Tęsknicie za blogowymi zabawami? Bo my BARDZO, dlatego...

na dobry początek 2016 roku zapraszamy do zabawy, którą jest...

NOWOROCZNY BLOG HOP z WYZWANIEM

 


Przygotowałyśmy kilka niespodzianek, zgodnie z zasadą:
dla każdego coś miłego :)


A główna nagroda w BLOG HOP-ie to...

BON o wartości 40 zł na zakupy w sklepie Na Strychu


Sponsorem nagrody jest oczywiście sklepik Na Strychu
http://sklepik.na-strychu.pl/

 Na blogu każdej projektantki Towarzystwa Dobrej Zabawy znajdziesz post z informacją o zabawie.
Nasza zabawa zaczyna się i kończy właśnie tu, gdzie teraz jesteś :)

Zasady :
  • Zostań obserwatorem bloga Towarzystwa Dobrej Zabawy (jeśli jeszcze nim nie jesteś).
  • Odwiedź wszystkie blogi projektantek wg podanej kolejności. Pozostawiając komentarz, wyrażasz chęć udziału w losowaniu nagrody, którą jest prezentowana na blogu praca.
  • Oczywiście komentarz należy zamieścić pod tym postem (każdy uczestnik), bo jesteś w miejscu, gdzie zaczyna się i kończy cała zabawa. Spośród osób, które wymyślą hasło, wierszyk, fraszkę itp. z nazwą naszego bloga - Towarzystwo Dobrej Zabawy - wybierzemy (lub wylosujemy) szczęśliwca, który otrzyma od nas nagrodę-niespodziankę. 
  • HOP Wyzwanie! Każda z dziewczyn naszego DT w poście na swoim blogu wskazuje jedną rzecz, której użyła w prezentowanej pracy - stanowi ona wytyczną do HOP Wyzwania. Do 6 lutego wykonaj dowolną pracę skrapową z wykorzystaniem przynajmniej trzech rzeczy podanych przez projektantki. Prace zgłaszacie za pomocą "żaby" na dole postu. DT wybierze najlepszą pracę, której autor otrzyma główną nagrodę, czyli...
BON o wartości 40 zł
na zakupy w sklepiku Na Strychu.

  • Na pasku bocznym swojego bloga zamieść podlinkowany banerek Blog Hop-owy (dotyczy to każdego uczestnika zabawy).
W naszym BLOG HOP-ie nie ma obowiązku wykonania wszystkich zadań.
Możesz wziąć udział w jednej zabawie lub dwóch, lub trzech.
Ty decydujesz, jak chcesz się bawić w naszym Towarzystwie ;)

Oto lista blogów, na których po kolei należy się znaleźć:
>>> Towarzystwo Dobrej Zabawy <<<
Ewa >>> created by ebi
Magda >>> CraftMeg
Agnieszka >>> Zakątek Panny Totti

Nasza zabawa potrwa do 6 lutego. Wyniki opublikujemy w walentynki, czyli 14 lutego

Gotowi?
Startujemy!



Pierwszy HOP na blog Ewy  >>> created by ebi <<<


Poniżej zgłaszacie prace na HOP Wyzwanie

23 komentarze:

  1. Byłam wszędzie, widziałam fantastyczne prace, melduję się tutaj. POzdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, baner jest na: papierowalodeczka.blogspot.com

      Usuń
  2. Świetna zabawa. A prace DT cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zacząć dobrze się bawić - z Wami ....

    OdpowiedzUsuń
  4. super zabawa - świetne prace!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj już dawno nie skakałam w blog hopach :) A że Stryszek to ulubiony mój sklep, to zdecydowanie biorę udział :)

    I wierszyk też napiszę:

    TOWARZYSTWO wesołej ekipy doborowej!
    Nikt tutaj nie ma miny morowej.
    DOBREJ pracy, pasji, twórczości,
    Ot takie to miejsce pełne radości.
    Wyzwań tu wiele, lecz także ZABAWY
    To dla humoru recepta poprawy!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ostatni hop komentarz :) to moja pierwsza tego typu zabawa i przy okazji poznałam kilka ciekawych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do DOBREJ ZABAWY potrzebne jest tylko wyborne TOWARZYSTWO :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. na górze róże, na dole fiołki
    a my się bawimy lepiej niż aniołki ;)
    TOWARZYSTWO potrzebne do DOBREJ ZABAWY
    i można się zawsze scrapem pochwalić :)
    złego słowa tam nie usłyszysz
    nawet gdy tekturkę z cekinami pomylisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poskakałam, pozwiedzałam,
    Zobaczyłam to co chciałam
    oczy swoje nacieszyłam
    i w Towarzystwo Dobrej Zabawy wkroczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznę od tego iż jest to mój pierwszy udział w zabawie Blog Hop. Inicjatywy tego typu są super, gdyż takie osoby jak ja (tzn. początkujące w tworzeniu i/lub prowadzeniu bloga) mogą zobaczyć blogi i twórczość innych osób, a wszytko to poprzez zabawę.

    Prace DT wspaniałe i bardzo inspirujące, a mój wierszyk/rymowanka nawiązuje zarówno do nazwy "TOWARZYSTWO DOBREJ ZABAWY", jak również do wskazówek, które można było znaleźć na poszczególnych blogach.

    Sznurek, wstążka bądź kokarda,
    takie dopełnienie kwiatków to awangarda!
    Lecz czego nie robi się dla DOBREJ ZABAWY
    w takim przypadku można wykorzystać tekturki do oprawy,
    Pracę naszą cekiny w TOWARZYSTWIE perełek przyozdobią,
    a wskazówkę przez przypadek zgubią!
    Wszytko w całość taśma washi sklei,
    by moja praca na BLOGU WYZWANIOWYM była któraś z kolei.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam wszędzie...banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Odwiedziłam wszystkie blogi - piękne prace! Banerek na pasku bocznym zamieściłam. Świetnie się bawiłam, a teraz hop...do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślęcze nad papierami
    całymi godzinami
    wybieram, przebieram, dopasowuję
    rysuje, wycinam, maluję
    postarzam, doklejam, wyciskam
    Upiększam, mgiełką pryskam...
    ścinki fruwają wszedzie
    Nie wiem czy coś z tego będzie...
    I w takim twórczym amoku
    doczekałam zmroku
    nie zdając sobie sprawy
    że czeka mnie świetna przygoda...
    z TOWARZYSTWEM DOBREJ ZABAWY!!!

    TZD mój drogi
    robie HOP blogi!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna zabawa- pierwszy raz biorę w takowej udział :)
    banerek na pasku bocznym, wszystkie blogi odwiedziłam, pracę wykonałam :)
    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to wpisuję się i ja :) wierszyk może później dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zwiedziłam i zobaczyłam :) piekne prace
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zgrane tu TOWARZYSTWO,
    wyzwanie niemal jak uroczystość.
    Zrób sobie herbaty DOBREJ,
    spędzisz godziny półtorej.
    Będzie dużo wspaniałej ZABAWY
    [scrapy, karteczki, notesy, tagi]
    dzień już nie będzie nudnawy.

    uff ;) hopam dalej i zabieram się za kartkowanie z Wami
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja też wszędzie byłam, melduję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z chęcią przyłączam się do zabawy i zaraz rozpocznę wędrówkę po blogach:)
    Pozostawiam wierszyk:)

    Towarzystwo Dobrej Zabawy,
    To blog fajny i ciekawy.
    Zawiera różne gry i zabawy,
    Których na pewno jesteś ciekawy.

    Jeśli rękodzieła wykonujesz
    To tutaj na pewno się zaaklimatyzujesz.
    Bo Towarzystwo Dobrej Zabawy
    To blog fajny i ciekawy.

    Gry konkursy i zabawa
    Tutaj to jest jasna sprawa.
    Bo tu rękodzieła doceniamy
    I na Towarzystwo Dobrej Zabawy zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam wszystkie blogi:) Dane zebrane, teraz burza mózgu (he he bo tylko sama ze sobą:) ) I zabieram się za tworzenie pracy na wyzwanie:)
      P.S. Mam jeszcze pytanie, czy praca może być też zgłoszona na inne wyzwanie?

      Usuń
    2. Tak, praca może być zgłoszona także na inne wyzwania :)
      My stawiamy na dobrą zabawę... bez ograniczeń ;)

      Usuń
  20. Byłam wszędzie, pracę wrzuciłam, czas na wierszyk ;p

    Ciacham, kleję, rwę, przeszywam,
    dzionki, noce wciąż zarywam.
    Sznurek, wstążka czy też guzik,
    kawka w ręce - pełen luzik!
    Z Towarzystwem, jasna sprawa,
    zawsze dobra jest zabawa! ;p

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń