piątek, 9 października 2015

Nowe DT :)

Witajcie kochani :)


Nabór do DT był niezwykłą przygodą, niesamowitą wycieczką po wspaniałych miejscach. Na nasze wezwanie odpowiedziało wiele utalentowanych osób. Dziękujemy z każde zgłoszenie. Dziś możemy pokazać nasz Dream Team. Poznajcie nasze utalentowane dziewczyny:



Witam :)
Nazywam się Justyna i prowadzę bloga Pasje Justychy. Prywatnie jestem żoną i mamą 4- letniego Urwisa a za kilka miesięcy dołączy do nas drugi Urwis/Urwisówna ;p 
Rękodziełem zajmuje się prawie 3 lata, w ciągu tego czasu dużo się nauczyłam, poznałam mnóstwo wspaniałych blogów i podziwiałam wiele znakomitych prac. Uwielbiam warstwowe, kwieciste prace. Dzięki scrapbookingowi polubiłam kolor różowy - co widać po moich pracach. Od niedawna interesuje się również decoupage - stawiam dopiero pierwsze kroki w tej dziedzinie a już udało mi się wywołać uśmiechy na twarzach bliskich. 
Dziękuję Agnieszce za zaproszenie w szeregi DT TDZ, jest mi niezmiernie miło, mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)



Mam na imię Ewa, w wirtualnym - kartkowym wymiarze - ebi. 
Od trzech lat prowadzę blog Created by ebi, natomiast kartkowa pasja rodziła się i dojrzewała nieco dłużej. Traktuję moje papierowe robótki jako pasję, zabawę, taką "osobistą działeczkę", na której spędzam czas przyjemnie i twórczo, a co najważniejsze - czuję się spełniona. Ciągle poszukuję i próbuję nowych rzeczy (w ramach szeroko pojętego scrapbookingu). Najczęściej wykonuję kartki, ale moją ulubioną formą jest exploding box. Z przyjemnością tworzę albumy i albumiki. Polubiłam pracę ze stemplami do kolorowania i coraz częściej  na moich kartkach pojawiają "stemplowe" motywy. Chętnie też nadaję nowe życie pudełkom, pudełeczkom, słoiczkom. Generalnie zdaję się na intuicję i tworzę pod dyktando tego, co mi w duszy gra, dlatego w moich pracach jest duża różnorodność i swoisty free style :) Obecnie będę inspirować, współpracować i dobrze się bawić w Towarzystwie Dobrej Zabawy jako członek DT.




Witam serdecznie. 
Mam na imię Bożena. W blogowym świecie tworzę pod pseudonimem BBart z Twórczego Pokoiku. Kiedy tylko mogę sięgam po papier, nożyczki i tworzę. Tworzenie to moje hobby, które towarzyszy mi od dzieciństwa i pozostało do dziś. Cieszę się, że mogę dołączyć do załogi Towarzystwa Dobrej Zabawy. Mam nadzieję , że będziemy się razem świetnie bawić, inspirować i rozwijać nasze pasje.



Nie umiem pisać o sobie...  ale spróbuję :) Mama dwóch wspaniałych córek, żona, zawsze uśmiechnięta optymistka z dużym poczuciem humoru, emocjonalna, szalona dusza artystyczna, maniaczka plannerów, namiętnie prowadząca swój osobisty, który jest bombą kolorów. W pracach uwielbiam kwiaty, nawet stawiam pierwsze kroki w ich samodzielnym wykonaniu.
Moje ulubione formy to kartki, box’y, albumy, scrapy, lubię nadawać nowe życie starym przedmiotom. W wolnej chwili od papierowego szaleństwa przeganiam rodzinę po górach i pagórkach, wspólnie spędzamy aktywnie czas. Tu możecie zobaczyć moje prace.



Cześć! :) Mam na imię Dagmara. Z wykształcenia jestem psychologiem, a z charakteru perfekcjonistką. Moimi nałogami są czekolada i książki, a od niemal dwóch lat uzależniam się także od papieru i kleju. Lubię czasem poeksperymentować w swoim tworzeniu, nie trzymam się sztywno jednego nurtu. Prócz typowego kartkowania, z chęcią rysuję, maluję, zajmuję się decoupagem, ostatnio również próbuję z mediowaniem i… śpiewam. Ale tego ostatniego talentu raczej tutaj nie poznacie ;-) Moje prace można podglądać na blogu Co w ręce wpadnie.


Nazywam się Agnieszka, w blogosferze odnaleźć mnie możecie jako Panna Totti. Od dwóch lat prowadzę bloga, co sprawia mi ogromną radość. Moja przygoda z rękodziełem trwa odkąd pamiętam. Na początku były to dziecięce dziergarki, pierwsze modowe projekty, później miłość do szydełkowania, szkicowanie, biżuteria, aż po długiej przerwie odnalazłam scrapbooking, który pochłoną mnie bez reszty. Fascynuje mnie w nim mnogość stylów, jak również możliwość ich mieszania. Lubię shabby schic, vintage oraz clan & simple, ale nie są mi obce inne techniki, jak chociażby mixmedia. Niezmiernie cieszę się, że będę mogła inspirować Was w Towarzystwie Dobrej Zabawy.


Która przedstawi się trochę później.


Miłego dnia i do zobaczenia jutro:)

1 komentarz: