wtorek, 10 marca 2015

Lift marca 2015 i wyniki liftu lutego.

Witajcie kochani :)
Ten czas tak szybko leci, że ani się obejrzałam a tu kolejny lift z Towarzystwem Dobrej Zabawy. Jako, że wiosna tuż, tuż to będzie kwieciście i zwiewnie, a to wszystko za sprawą prac JaMajki.
Możecie wybrać jedną z jej kartek, możecie zliftować dwie, tu zostawiamy Wam wolną rękę.




oraz interpretacja okrojonego składu :)

Agnieszka


W tym miesiącu wyzwanie sponsoruje Project Prezent - do zdobycia są trzy dowolne stemple.



Pragniemy również ogłosić, że zwycięzcą liftu lutego jest Ela17
Serdecznie gratulujemy, banerek dla Ciebie. 


Skontaktuj się z nami towarzystwodobrejzabawy@gmail.com. Papiery Studia75 czekają.

Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do wspólnej zabawy!


5 komentarzy:

  1. Świetne karteczki zarówno te od JaMajki, jak i Twoje Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam emaila na podany adres ale nie mam odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu proszę o adres na maila powyżej, lub na tego który Ci przesłałam na FB. Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje.

    OdpowiedzUsuń